  • Data: 2011-02-03 21:06:26
    Temat: Re: Problem z ociepleniem ściany
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "Amir" <S...@g...pl> wrote in message
    news:iie9gc$6dk$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    nt/task,specialblogcategory/act,view/id,878/Itemid,3
    8/

    > Masz rację, ale juz 5 ekip przepydałem, i nie chcą mi w ten sposób robić
    > ekipe na piankę tez cięzko znaleźć, jeden wyznał, że cięzko się pianką
    > robi, aby było równo.
    >
    > chyba jak by nie patrzeć to najlepsza metoda
    > http://www.youtube.com/watch?v=sj7RycogDR0

    W tym filmie jest jeszcze mowa o mieszaniu kleju cementowego, żeby
    wymieszać, odczekac i ponownie wymieszać. Mało które brudasy tak robią. Są
    strasznie źli jak się im zwraca uwagę.
    Liczę na to że chociaż końcówkę zrobisz jak należy :-)
    Najpierw tynk walnij i poczekaj ze 3-4 tygodnie.