  • Data: 2011-02-03 21:03:04
    Temat: Re: Problem z ociepleniem ściany
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "Amir" <S...@g...pl> wrote in message
    news:iie9gc$6dk$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    nt/task,specialblogcategory/act,view/id,878/Itemid,3
    8/

    > Masz rację, ale juz 5 ekip przepydałem, i nie chcą mi w ten sposób robić
    > ekipe na piankę tez cięzko znaleźć, jeden wyznał, że cięzko się pianką
    > robi, aby było równo.

    To szukaj takiej aż tak bedą robić. Nie spiesz się jak my wszyscy :-)
    Widziałem takich co kładli klej nawet na boki styropianu jakby murowali
    bloczki :-) Masakra :-)
    Trzeba przy nich byc cały czas i co kilka dni oderawać jakąś płyte
    kontrolnie.
    Mieć to w umowie, ze jak znajdziesz celowo ukrytą fuszerkę to won z budowy i
    zero płacenia lub przywozisz styropian i zapłata paragonami.

    > chyba jak by nie patrzeć to najlepsza metoda
    > http://www.youtube.com/watch?v=sj7RycogDR0
    >
    > a co to za taśmy na okna? to mnie zaciekawiło,
    > bo wieje mi z pod parapetów jak diabli, moze dlatego, że na zewnąrz

    Wieje przez porotherm, przez to gówno budowlane. Jak będą zakładać parapety
    po wykonaniu ocieplenia to trzeba pilnować żeby to uszczelnili. Ale każdy
    parapet musisz sam pilnować, bo pójdziesz na drugą stronę domu i już ci
    złośliwie zrobi źle.