  • Data: 2018-09-24 00:11:42
    Temat: Re: Projektor doleciał
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.09.2018 22:53, ToMasz pisze:

    > ale wielki ekran projektora daje zupełnie inne wrażenia. czy to ze jest wielki,
    > aby dawał "efekt wow" wymusza fulhd albo 4k? NIE!!!!! bo z 3 mertów nie widzisz
    > 3mm pixela! Mnie i innym nie ślepym ludziom spoko wystarczy te720 czy 800 punktów.
    > do FILMÓW!

    Oczywizda - jasność, kontrast, ostrość, szczegóły obrazu, nasycenie, głębia
    koloru i tym podobne duperele nieważne. Ważne, że coś wielkiego (łał!)
    i niewyraźnego się rusza na ścianie. Bo to film, panie, w bida-kinie domowym
    za 350 złotych.

    > Telewizory rosną, bo mogą, technologia pozwala, bo wymagania ludzi rosną. Tylko że
    > ceny też rosną. a ja mam zajebisty obraz, naprawdę zaskakująco zajebisty za 350zł.
    > Jaki TV ja za to kupię?

    Rozumiem, że po prostu u Ciebie pensja nie rośnie proporcjonalnie do wzrostu
    telewizorów i stąd ten projektor zajebisty?

    > A jeszcze jedno Ci powiem. oglądam z synem coś czego żona nie lubi (mamy małe
    > mieszkanie. żona wchodzi i mówi - ale chłopcy, to już przesadzacie, ile Wy tu
    > jeszcze macie do oglądania. 60 sekund i projektor mamy podłączony na strychu,
    > nieco gorsze głośniki, ale oglądamy serial dalej. Zrobisz tak z telewizorem?

    Ani mi w głowie drwić z ludzkiej biedy. Powiem Ci tylko, że nie wszyscy muszą
    z synem włazić na strych z projektorem, gdy żonie chce się spać, albo oglądać
    te swoje seriale. Żona po prostu idzie do sypialni w drugim końcu domu, i to
    na piętrze, gdzie też jest telewizor, a my dalej spokojnie oglądamy w salonie
    Zenka Martyniuka (albo innego króla muzy pińcet plus) na pełny regulator w 4K -
    skalowanego co prawda z full HD, tak jak Zenek jest skalowany z grajka weselnego
    do muzyka.