  • Data: 2018-09-24 00:23:50
    Temat: Re: Projektor doleciał
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 23 września 2018 23:21:17 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Dodatkowo naychmiast widzę róznice między matryca 50 a 100Hz. Tak
    > najzwyczajniej.
    >
    > Z tych dwoch zaryzykuje że 100Hz daje lepsze efekty niż 4K ale moze to
    > dlatego że brakuje troche dobrej jakości 4K, większośc chłamu z netflixa
    > nie nadaje się do nazywania 4K.
    >
    > Akurat 100Hz nie osiągniesz projektorem a wada wzroku nie ma nic do
    > rzeczy w tym czy widzisz czy nie plynność ruchu.

    O stary, pierwsze co zrobiłem po zakupieniu nowego telewizora ledowego
    jak odpaliłem pierwszy film to powiedziałem "o kurwa jaki ten obraz jest
    sztuczny" i zacząłem szukać przyczyny. Okazało się, że tv ma jakiś
    super wypas full high-end komputer który z każdego źródła renderuje
    klatki pomiędzy istniejącymi aby uzyskać ten efekt płynności. I wychodzi
    mu to ZNAKOMICIE - obraz jest naprawdę super płynny. I cały efekt kina
    TOTALNIE zanika. Zostaje super płynny efekt "opery mydlanej".

    Dlatego pierwsze co zrobiłem to wyłączyłem ten "ficzer" i w końcu obraz
    jest bardziej kinowy. Mimo, że nie miałem nigdy projektora - chyba w końcu
    go sobie kupię, szczególnie, że właśnie kończę remont siłowni na dole i
    zostawiam tam miejsce na kanapę, projektor i ekran szeroki na ok. ~5m
    (ściana pomalowana na szaro :) Zero okien, totalna ciemność, 20stC
    niezależnie od pory roku i jeszcze koleżanka mi podarowała całkiem spoko
    zestaw audio 5+1, bo przy przeprowadzce stwierdziła, że ją dzieci tym tylko
    wk**ją i mam sobie wziąć, to wziąłem :D

    Także piszcie dalej - muszę się na coś zdecydować ale więcej niż 2-3k na
    pewno wydać nie chcę :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.