  • Data: 2009-04-21 06:12:19
    Temat: Re: Przedłużanie kabla pod wodą ...
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tornad pisze:

    > Genialny to moze nie bedzie ale wyprobowany. Z tym, ze tu mozna bez problemu
    > kupic gumowy kit uszczelniajacy. Taki kit byl przed laty produkowany w

    > Pzdr.
    > Tornad

    Jakby nie bylo, wszystkie pomysly tak wyświnia wtyczke,
    że bedzie juz nie do uzytku. Zatem utne ja, dosztukuje
    podobnym kablem, zaizoluje termozgrzewalnymi rurkami
    kazda z dwóch żył a potem całośc. Na koniec nasune
    na ranę wężyk gumowy o właściwej średnicy od wina
    i obydwa konce sciagne takimi plastykowymi mykami.

    Jak zakonczy sie odszlamianie studni - postaram sie
    poinformowac po weekendzie.

    dziekuje i pozdro
    --
    A S