  • Data: 2012-04-25 11:14:48
    Temat: Re: Pytanie o pilarke i wskaźnik laserowy
    Od: szary <n...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor wrote:

    > dodajmy że fabryczną tarczę trzeba odrazu walnąć at kosz i kupić jeszcze
    > solidną tarczę to ciecia drobnoząbkową :)
    >
    > bo fabryczne to sie do cięcia zgrubnego nadają zwykle.

    Podepne się.

    Mam HILTI bodaj WSC 85 (z ebaya.uk),bez tarczy, max. 230 i nie wiem co by tu
    sensownego do niej kupić (~fi 230), sa jakies boscha po cos 130zł, ale chyba
    dedry 60z są za ~45 zł.
    Raczej ma służyc do precyzyjnieszych rzeczy, choć troche dech 1,5" też
    będzie miała do przecięcia.

    Pchac się w tarcze Boscha? czy wystarczą takie tańsze dedry?
    Jest jakiś sensowny próg cenowy?