    Subject: Re: Remont domu w Anglii po polsku...
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <rci3en$4be$5@news.icm.edu.pl> <rcksgc$amg$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <5eee2f52$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5eef4e96$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5eefa4aa$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5eefd990$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    <5eefe178$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ef01d38$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    From: KIKI <h...@u...dl>
    Date: Wed, 24 Jun 2020 14:49:42 +0200

    On 23.06.2020 22:03, Kadar wrote:

    > Kiki nie zgadzam się z tobą. Są 2 kwestie, które odróżnią cię od ideologicznego
    dogmatyka i ortodoksy od racjonalnie myślącego człowieka. Język jakim to mówisz
    (opisujesz) i dążenie (lub jego brak) do wprowadzenia w życie swoich poglądów.
    > Masz prawo myśleć jak chcesz ale dążenie do ograniczania innym praw to już opiera
    się o dyktaturę.
    > K.

    Są ludzie chorzy, przeważnie genetycznie ale też i dodatkowo
    psychicznie, którzy po prostu syntetyzują nie te związki chemiczne,
    które potrzeba. Są to ludzie faktycznie chorzy, którzy leczą się jak na
    choroby przewlekłe. Hermafrodyci, którzy nie obnoszą się publicznie ze
    swoją seksualnością za wyjątkiem może kilku wypaczonych jednostek,
    prezentujących się na Pornhubie.
    Pozostali to nie są ludzie ale ideologia homoseksualna, którą próbują
    narzucić reszcie społeczeństwa.
    W umyśle dziecka, taka ideologia robi spustoszenia. Miałem dzieci w
    podstawówkach i gimnazjach i coś wiem o tym jaka wiedzę przynoszą do
    domu. Wielokrotnie musiałem prostować obraz świata.