  • Data: 2021-02-14 23:47:55
    Temat: Re: Robot
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 14 lutego 2021 o 22:13:16 UTC+1 Marek napisał(a):

    > Ale ten twój nakręcany na sprężynę taniością ewentualnej naprawy nie
    > rekompensuje braku kilku przydatnych funkcji jak samowypróżnianie
    > (co dla mnie jest mega wygodne, bez tego przy 2 psach i 3 kotach
    > praktycznie po każdym czyszczeniu trzebaby by go ręcznie czyścić) czy
    > jazda do wskazanego aplikacją pomieszczenia.
    > Nie wspominając już o tym, że przy dużej powierzchni przydatny jest
    > harmonogram w którym można ustalić które pomieszczenia czyścić i
    > kiedy by nie wchodzić sobie w drogę.
    >
    > --
    > Marek
    Ja się tylko ustosunkowalem do opisu usterek. Po co komuś funkcja samowyprozniania
    jak po dwóch latach chuj strzela przekładnie i trzeba dorabiać koła zębate. Ile znasz
    osób co sobie same wydrukują albo w inny sposób dorobia koła zebate? Ma problemy z
    ładowaniem na takim poziomie że może w nocy obudzić. Ma jeszcze sporo innych usterek
    albo niedociągnięć. Mój też ma pewne niedociągnięcia. Co jakiś czas brudzi się jeden
    z czujników odpowiedzialny za jazdę. Bez rozkręcania zwykłym odkurzaczem bez problemu
    wysysa się kurz który go blokuje. Jeśli napisane że drogi wali po meblach to mój też
    mógł walić po nogach od krzesełek itp. przykleiłem na połowie obwodu samoprzylepna
    uszczelkę do okien. Teraz też wali ale po cichu. Co z tego że nie można w nim
    zaprogramować trasy. Jak jednego dnia opuści jakieś miejsce to następnego opuści inne
    a posprząta opuszczone dzień wcześniej. Pokaż jakieś zalety roomby które przebija
    jego wady. Drogi, zawodny, psujący się i nie ma do niego części zamiennych. Nikt
    normalny jak by mógł kupić nowe części zamienne nie bawił by się w amatorskie
    dorabianie. Jak swojego kupiłem w domu były trzy koty. Teraz jest tylko jeden. Dwa są
    w kocim niebie. Wiem ile jest kudlow że zwierzaków. Na dodatek roomba i7 kosztuje
    ponad siedem razy więcej niż mój kosztował z sześć lat temu.