  • Data: 2021-02-14 22:40:19
    Temat: Re: Robot
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14/02/2021 22:05, Marek wrote:
    > A jak w Twoich wygląda temat omijania przeszkód?

    6xx omijała ściany i grube nogi. Zderzak porysował się i już ma z tym
    kłopot. Czyszczenie nie naprawia porysowanego zderzaka, wiec obecnie
    widzi już tylko ściany.

    9xx omija ściany i nogi jakoś bardziej płynnie. Dalej potrafi przywalić
    w nogę od krzesła, pechowo trafiajac ja między czujniki. Profilaktycznie
    oblepiłem ją gąbką kupioną na aliexpress, ale gąbkę rozwaliła po
    tygodniu. Ponoć są takie z frontem teflonowym, nie potrafie namierzyć.
    Jako workaround na gąbkę nakleikłem taśmę kaptonową, nie wiem ile
    wytrzyma, ale wytrzymała już grubo dłużej.

    Wiekszy problem że to walenie spodowało ślady na meblach. To oklejenie
    zderzaka kaptonem to bardziej w celu ratowania mebli.

    Ponoć te z lidarem (np. w Neato) są znacznie bardziej sensowne. Problem
    w tym że nie wiem czy ten "lidar" to lidar. Może to jak chińskie Waty, w
    środku dioda led i kamera...