    From: owp <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ścianki poddasza - kiedy
    Date: Fri, 20 May 2011 07:21:44 +0200

    W dniu 2011-05-19 22:33, RudeBoy pisze:
    > - ściany działowe były tynkowane razem z całą resztą domu,
    > - jest do czego przykręcić profil U robiąc zabudowę poddasza,
    > - instalacje elektr. robisz przed zabudową poddasza więc i na tych
    > działówkach pewnie jakiś prąd będzie
    >
    > Tylko za wysoko tych działówek nie wymuruj. Tylko tyle żeby było do
    > czego profil U przykręcić.

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
    To mam jasność. A jeśli chodzi o docinanie pod skosy? Mam wymagać tego
    od wykonawcy, czy robi się to przy okazji zakładania płyt?
    Może to głupie pytanie, ale czy ściana ma być do wysokości przyszłego
    pomieszczenia, tak żeby płyta się opierała na niej?
    Myślałem,że wykończenie poddasza jest pierwsze po wykonania SSZ, z tego
    co piszecie, to dopiero po instalacjach (będę miał podłogówkę).