  • Date: Fri, 20 May 2011 12:24:31 +0200
    From: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ścianki poddasza - kiedy

    W dniu 2011-05-20 07:21, owp pisze:

    > Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
    > To mam jasność. A jeśli chodzi o docinanie pod skosy? Mam wymagać tego
    > od wykonawcy, czy robi się to przy okazji zakładania płyt?
    > Może to głupie pytanie, ale czy ściana ma być do wysokości przyszłego
    > pomieszczenia, tak żeby płyta się opierała na niej?
    > Myślałem,że wykończenie poddasza jest pierwsze po wykonania SSZ, z tego
    > co piszecie, to dopiero po instalacjach (będę miał podłogówkę).

    Jeżeli te działówki mają być murowane to zrób je minimalnie wyżej od
    planowanej płaszczyzny skosów. Tak aby do tej działówki dało się
    przykręcić profil przyścienny U.

    Oczywiście wymagaj tego od ekipy ale zastanów się i ustal z ekipa jaka
    będzie grubość ocieplenia skosów i gdzie wypadnie płaszczyzna zabudowy.
    Jak nie są ćwierć inteligentami to zrozumieją o co chodzi.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...