eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSejm uchwalił ustawę o budowie domów do 70 mkw. bez formalności › Re: Sejm uchwalił ustawę o budowie domów do 70 mkw. bez formalności
  • Data: 2021-09-19 10:42:58
    Temat: Re: Sejm uchwalił ustawę o budowie domów do 70 mkw. bez formalności
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 18 września 2021 o 23:46:23 UTC+2 heby napisał(a):
    > Więc po co to?
    Nie mam zielonego pojęcia po co? Może mają jakiś tajny plan. Wydaje mi się że
    większość działek które by się nadawały jest własnością samorządów. Rząd ma obszarowo
    więcej w dyspozycji ale puszcza bialowieszczanska marnie się nadaje pod jakąkolwiek
    zabudowę. Może mają plan że w gminach w których rządzi PiS będą sprzedawali tanio
    działki. Taki polityczny marketing.