  • Data: 2009-01-01 21:42:28
    Temat: Re: Straty ciepla
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dy wrote:

    > na poludniu Europy tez przyjmuja taki wspolczynnik? Temparatury od 20
    > lat sa coraz wyzsze. Raczej wyglada na to ze mamy w Polsce pory suche
    > i deszczowe i sporadycznie jakis krotkotrwaly spadek temperatury i to
    > tez maksymalnie do -5.
    No nie wiem, przedwczoraj u mnie w Bielsku-Białej na górce było -12st, a
    w nocy z poniedziałku na wtorek zapowiadaja nawet -20.
    A poza tym idzie ochłodzenie, za parę lat jak stopnieją lody na
    antarktydzie to słodka woda zastopuje prąd golfsztrom(pisowna fonetyczna
    :) i będzie małą epoka lodowcowa , tak ja było od XIV do XVI wieku ne.
    Na środku bałtyku w ziemie na lodzie była duża gospoda :)

    --
    Pozdr
    JanuszK