  • Data: 2010-04-29 12:22:40
    Temat: Re: Styropian na elewacji drewnianej
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PC" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hr8ntr$ned$1@news.task.gda.pl...

    > To jest domek letni. Elewacja ma tylko zdobić - nie izolować.

    To po co styropian?
    Ja robiłem zabudowę rury kanalizacyjnej na zewnątrz z skleiki takiej na
    szalunki (taka brązowo-filoetowa) 2cm grubości, na to dałem klej do
    styropianu chyba nazywał Profix (z Alpola) siatka i znowu klej, na to tynk
    mozaikowy i po zimie jak na razie nic nie odpadło. :-)
    Aha, sklejkę gruntowałem gruntem ceresitowskim chyba CT-17, ale nie pamiętam
    dokładnie.
    Chyba, że deski nie są równe, to wtedy styropian ma sens. :-)