  • Data: 2021-04-22 12:32:24
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: KIKI <y...@p...uu> szukaj wiadomości tego autora

    On 22.04.2021 12:06, lleeoo wrote:

    > Nie wszyscy są tacy staży żeby się na szczepienie łapać.

    Zadzwoń na infolinię i powiedz, że co prawda jesteś młodszy ale żeby się
    szczepionka nie zmarnowała to jesteś chętny. Mnie tak właśnie zapisali
    po przypadkowym telefonie. Pytałem o Pfizera tylko ale ewentualnie
    Modernę ale były dwa sloty wolne na następny dzień. Od ręki, bo ktoś nie
    mógł czy miał kwarantannę. Było więcej wolnych ale dalej, pojechałem do
    najbliższego nzozu gdzie mieli Pfizera.
    Oni też nie chcą żeby się marnowało.

    Na razie ani rogi ani ogon nie wyrósł :-)