  • Data: 2021-04-23 16:23:49
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: KIKI <y...@p...uu> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.04.2021 15:02, t-1 wrote:

    > I to jest właściwa, obywatelska  postawa, którą należy, jak powszechnie
    > wiadomo pochwalić.
    > Dzięki takiej postawie można było pominąć testy na zwierzątkach, co
    > niestety odbyło by się bez ich świadomej zgody i było by przez to
    > zwykłym okrucieństwem i szybko przejść do testów na ludziach ochotnikach.

    Tylko na zwierzętach nie ma jak testować tych szczepionek, bo zwierzęta
    nie chorują na covid-19. Badania nad szczepionkami mRNA trwają od 30
    lat. Już swoje przebadali na zwierzętach.

    > Tym samym nauka wspierana przez konkurujące ze sobą o gigantyczne
    > dochody koncerny farmaceutyczne odniesie wiekopomne zwycięstwo nad
    > niespotykaną dotychczas pandemią.
    > Na szczególną pochwałę zasługuje zgoda na piśmie na przyjęcie na siebie
    > bez żądania późniejszych odszkodowań wszelkich ewentualnych skutków
    > eksperymentalnej injekcji co dobrze świadczy o odwadze i
    > bezinteresowności ochotników.

    Już wiesz, że AstraZeneca jest podejrzana i nie podpiszesz zgody, bo
    sobie nie dasz jej wstrzyknąć. Ja sobie nie dałem i nalegałem na Pfizera
    i dostałem bez problemu.
    Pfizerem szczepił się prawdopodobnie i sam Putin i mamy 5 miesięczny
    obraz powikłań po Pfizerze. Nie ma powikłań.
    Mnie lekko boli ramię i lekko chce mi się spać.

    Ja nie wierzę :-)