eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca? › Re: Szukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca?
  • Data: 2022-06-10 19:53:53
    Temat: Re: Szukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2022 o 19:29 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

    > Uuu. A z kawą na taras sąsiad może wyjść? A puścić sobie do tej kawy
    > muzykę z radia? A jak lubi disco-polo, to mu wolno czy nie?
    Może, wolno, co kto lubi - aby u mnie szyby przy tej okazji nie drżały.

    > I ja piszę pół-żartem i mam nadzieję że Ty też ;-) Wszystko z umiarem.
    > Gdy sąsiad robi komunię lub grilla na 10 osób w ogrodzie, to ja się do
    > niego nie pcham. A gdy ja potrzebuje przez 1h w niedzielę pohałasować,
    > to sąsiad nie pcha się do mnie. I u sąsiada na wieczór przeniosą się do
    > domu, i ja zrobię co mam zrobić po śniadaniu żeby skończyć przed
    > południem.

    To zrozumiałe, ale jak Ty co niedzielę, przez cały sezon potrzebujesz do
    obiadu napi..dalać kosiarką to przyjdę porozmawiać :-)

    > Normalnie pracujący to jaki? Od poniedziałku do piątku między 8-16? Do
    > tego dojazd i powrót, zjedzenie obiadu, dzieci i kiedy można coś zrobić
    > na ogrodzie? No właśnie, pozostaje tylko weekend.

    Sobota to za mało czasu?
    Czemu ja też ma z Tobą "robić coś w weekend"?
    Zaplanuj sobie pracę tak abym ja w niedzielę miał spokój (nie przeszkadza
    mi czyjaś praca w niedzielę pod warunkiem, że nie jest uciążliwa dla
    otoczenia). W niedzielę piel sobie grządki, ale nie napierda..laj kosiarką.

    TG

    TG

    TG