  • Data: 2021-04-11 04:47:54
    Temat: Re: Temperatura w łazience
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 9 kwietnia 2021 o 15:15:13 UTC-5 Pilocik napisał(a):

    > moim zdaniem to kwestia przyzwyczajenia, z tego co piszecie o
    > temperaturach to ja jestem z "zimnego chowu"
    > w salonie, kuchni itp. mam ok. 20-20,5st, w sypialni 18-19, w łazience
    > 22-23 a i tak czasem małżonka marudzi że jest za ciepło

    24-26. domownicy sa zadowoleni.

    > a teraz z innej beczki: nie pamiętam kiedy jeśli wogóle miałem
    > grypę/przeziębienie/katar czy inne dolegliwości - czy to może mieć
    > związek z temperaturą?
    > pozostali domownicy również

    Zyje w tym goracu i tez nie choruje. Po domu w krotkiej koszulce chodze. W lato klimy
    nie trzeba.

    > u znajomego któremu żona marudzi gdy ma >24st cięgle jakieś efekty
    > chorobowe występują - jak myślicie - jakiś związek to ma?

    Mysle ze anegdotyczny.

    Tak jak brukselka. Sa ludzi ktorzy genetycznie nie czuja jej gorzkosci a sa tacy co
    czuja.
    Nie ma co filozofowac.
    Grzeje sie tak zeby bylo wygodnie. A przeziebic sie mozna niezaleznie czy sie glowe
    ma sucha czy mokra jak sie wychodzi na zewnatrz albo czy sie wychodzi na ziąb z
    cieplego czy chlodnego.