  • Data: 2021-04-12 13:11:07
    Temat: Re: Temperatura w łazience
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-04-09 o 22:40, Marek pisze:

    > I największy na grupie  fachman i ekspert w jednej osobie zamiast
    > zapytać o to, to elaborat pierdolnął na dwie strony, i to gówno wart
    > gdy się okaże, że pytający ma te 25C i mu nadal zimno.

    Zaś największy na grupie "mundrosek" jak zwykle zamiast merytorycznej
    pomocy to tylko "BIJE TĄ PIANĘ". Dwie wypowiedzi i obie gówna warte
    plagiaty, wymądrzanie i przypierdalanie się "post factum".

    Co do elaboratów - to zapewne znajdą się tu tacy, którzy wyciągną z
    niego wnioski i skorzystają z zawartej w nich wiedzy. Nie są one jednak
    kierowane do idiotów uważających te elaboraty za gówno warte. Nie zawsze
    każda próba pomocy musi być trafiona, choć opisany w elaboracie problem
    jest bardzo powszechny i zdarza się na tyle często, że można było
    zakładać także i tę wersję.