  • Data: 2022-01-14 21:59:46
    Temat: Re: Termometr zdalny z monitoringiem temperatury
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Silvercrest, 99zl.

    Widziałem

    > Ale to zigbe właśnie żeby łatwiej było;)

    Kurde, one wszystkie sa zeegbee... :)

    > Ale dobra osobę zapytałeś
    > Seba/heby Tobie wyjaśni co do czego i z czym.
    > A ja sam chętnie z jego wiedzy skorzystam

    No licze na to.
    Jak byłem troche młodszy to lubiłem takie techniczne nowinki,
    pogrzebac, potestowac, pobawic sie.
    Dzis mam tak, ze jak coś podłacze i nie działa to mnie kurwica bierze
    wiec wole isc sciezka przetestowana przez ludzi z odrobine wieksza
    cierpliwościa niz moja...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.