  • 1. Data: 2022-01-12 12:59:51
    Temat: Termometr zdalny z monitoringiem temperatury
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Mozecie polecic jakiś tani termometr który pozwoli odczytac zdalnie
    temperature oraz historie jej zmian w mozliwie długim terminie.
    Tydzień byłby ok, ale i dzien dwa starczy.

    Na ten moment potrzebuje term wewnetrzny ale jakby było jakies
    uniwersalne rozwiazanie to nawet lepiej.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 2. Data: 2022-01-12 13:24:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 12 stycznia 2022 o 13:00:25 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
    > Tydzień byłby ok, ale i dzien dwa starczy.
    >
    > Na ten moment potrzebuje term wewnetrzny ale jakby było jakies
    > uniwersalne rozwiazanie to nawet lepiej.

    Czujnik sonoff plus zigbee3.0 plus aplikacja tuya

  • 3. Data: 2022-01-12 13:26:04
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 12/01/2022 12:59, Budzik wrote:
    > Mozecie polecic jakiś tani termometr który pozwoli odczytac zdalnie
    > temperature oraz historie jej zmian w mozliwie długim terminie.
    > Tydzień byłby ok, ale i dzien dwa starczy.

    Termometr Sonoff + bramka.

    https://www.ceneo.pl/97926177

    ... lub podobne rozwiązanie z xiaomi.

    https://www.ceneo.pl/96907090

    Pewnie jest ich jeszcze z 10, ale te są używane dośc powszechnie.

    Jak chcesz mieć w miarę bezproblemowo i uniwersalnie, to xiaomi.

    Potrzebna bramka + termometr. No i oczywiśćie dostęp do jakiegoś wifi na
    miejscu.

  • 4. Data: 2022-01-12 13:26:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 12 stycznia 2022 o 13:24:59 UTC+1 Kris napisał(a):

    > Czujnik sonoff plus zigbee3.0 plus aplikacja tuya

    Później możesz system rozbudować o włączniki oświetlenia, żarówki itp.

  • 5. Data: 2022-01-12 14:10:18
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 12.01.2022 13:26, heby wrote:

    > Potrzebna bramka + termometr. No i oczywiśćie dostęp do jakiegoś wifi na
    > miejscu.

    Jak nie ma zigbee, to taniej i bardziej uniwersalnie wyjdzie to
    https://allegro.pl/oferta/sonoff-th16-przekaznik-ste
    rowany-wifi-itead-11625872054

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2022-01-12 14:35:03
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 12/01/2022 14:10, Mateusz Bogusz wrote:
    > Jak nie ma zigbee, to taniej i bardziej uniwersalnie wyjdzie to
    > https://allegro.pl/oferta/sonoff-th16-przekaznik-ste
    rowany-wifi-itead-11625872054

    Tak, ale to rękodzieło, wymaga nieco więcej pracy niż kilka kliknięć.
    Być może to nie jest problem.

  • 7. Data: 2022-01-12 14:59:44
    Od: Hienryk <z...@g...com>

    W dniu 12.01.2022 o 12:59, Budzik pisze:
    ja używam tego https://blebox.eu/produkt/tempsensor/
    Wrzuć "blebox tempsensor" w gugla to dostaniesz listę sklepów

    Używam, odczytuję pomiar poprzez aplikację na smartfonie. Ma historię
    pomiarów.
    Generalnie może być częścią większego ekosystemu czujników i sterowników
    do "inteligentnego domu".

  • 8. Data: 2022-01-13 13:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Czujnik sonoff plus zigbee3.0 plus aplikacja tuya

    Wpisałem sobie zigbee bramka i widze ze jest psoro roznych.
    Polecasz jakas konkretna?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 9. Data: 2022-01-13 13:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik heby h...@p...onet.pl ...

    > Jak chcesz mieć w miarę bezproblemowo i uniwersalnie, to xiaomi.
    >
    > Potrzebna bramka + termometr. No i oczywiśćie dostęp do jakiegoś
    > wifi na miejscu.

    W przypadku xiaomi tez potrzebna bramka?
    Bo mam np oczyszczacze powietrza którymi moge zdalnie sterować i one
    łącza sie bezposrednio z wifi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 10. Data: 2022-01-13 14:07:45
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Tydzień byłby ok, ale i dzien dwa starczy.
    >
    > Na ten moment potrzebuje term wewnetrzny ale jakby było jakies
    > uniwersalne rozwiazanie to nawet lepiej.

    Kup sobie sonoff na supla. W telefonie zainstaluj Supla.

    To wszystko :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>