  • 11. Data: 2022-01-13 14:09:35
    Temat: Re: Termometr zdalny z monitoringiem temperatury
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    https://elty.pl/Sonoff_Supla_czujnik_temperatury

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 12. Data: 2022-01-13 14:27:26
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 13/01/2022 13:59, Budzik wrote:
    > W przypadku xiaomi tez potrzebna bramka?

    Tak, to xiaomi które pokazałem to zigbee bodaj. Potrzebna bramka.

    Zaleta takiego czujnika zigbee względem wifi, jest praca na baterii
    przez bardzo długi czas.

    > Bo mam np oczyszczacze powietrza którymi moge zdalnie sterować i one
    > łącza sie bezposrednio z wifi.

    Ale mają własne zasilanie.

    Jeśli masz prądu pod dostatkiem, to to nie jest argument. Ale nawet w
    domu, postawienie na półce czujnika i doprowadzenie zasilania, to
    wyzwanie logistyczne. A zigbee stawiasz gdzie chcesz i po roku zmienaisz
    baterię dostając dodatkwo dostęp do innych typów czujników i sterowań,
    integracji z asystentem googla głosowo i jako taką bezawaryjnością.

  • 13. Data: 2022-01-14 19:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik heby h...@p...onet.pl ...

> [...]
    > i po roku zmienaisz baterię dostając dodatkwo dostęp do innych
    > typów czujników i sterowań, integracji z asystentem googla głosowo

    Zaxczałem o tym czytac, o kompatybilnosci miedzy zigbee jednej firmy a
    zgbee drugiej firmy i ojapierdole :)))

    No ale chetnie bym sie tym pobawił, podłaczył w domu np czujnik
    zalania, jakies kontakty no i ten termometr.
    Mozesz wskazac krowie na rowie który konkretnie sprzet powinienem kupic
    aby za chwile sie nie okazało ze połowa ze sobia nie wspolpracuje?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 14. Data: 2022-01-14 20:14:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 14 stycznia 2022 o 19:59:51 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik heby h...@p...onet.pl ...

    > Zaxczałem o tym czytac, o kompatybilnosci miedzy zigbee jednej firmy a
    > zgbee drugiej firmy i ojapierdole :)))
    >
    >Żeby Tobie ukatwic- w Lidlu też są bramki..
    Silvercrest, 99zl.
    Ale to zigbe właśnie żeby łatwiej było;)
    Ale dobra osobę zapytałeś
    Seba/heby Tobie wyjaśni co do czego i z czym.
    A ja sam chętnie z jego wiedzy skorzystam

  • 15. Data: 2022-01-14 21:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Silvercrest, 99zl.

    Widziałem

    > Ale to zigbe właśnie żeby łatwiej było;)

    Kurde, one wszystkie sa zeegbee... :)

    > Ale dobra osobę zapytałeś
    > Seba/heby Tobie wyjaśni co do czego i z czym.
    > A ja sam chętnie z jego wiedzy skorzystam

    No licze na to.
    Jak byłem troche młodszy to lubiłem takie techniczne nowinki,
    pogrzebac, potestowac, pobawic sie.
    Dzis mam tak, ze jak coś podłacze i nie działa to mnie kurwica bierze
    wiec wole isc sciezka przetestowana przez ludzi z odrobine wieksza
    cierpliwościa niz moja...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 16. Data: 2022-01-14 23:38:25
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 14/01/2022 20:14, Kris wrote:
    > Ale dobra osobę zapytałeś

    Raczej nie. Mam w domu urządzenia zigbee Sonoff i kilka chińskich
    termometrów. Nie mam tabelki co z czym, do tej pory wszystko działa, ale
    róznorodność mizerna.

    Dlatego sugeruje kupić wszystko z xiaomi.

    > A ja sam chętnie z jego wiedzy skorzystam

    Sorry.