  • Data: 2016-07-05 10:04:54
    Temat: Re: Urugwajski syfon w kuchni
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 5 Jul 2016 00:53:48 -0700 (PDT), Bolko

    > Wiesz tylko że są franki szwajcarskie francuskie (znaczy były)
    > a i pewnie jakieś w Afryce się znajdą.
    > Na polskie to coś koło 100 zł kosztuje

    Racja. Ale i tak "serwis" odsysający ;) do mnie nie przemawia.

    > Z czego blat?
    > TO nie lepiej od razu młynek?

    Młynek będzie do mniejszych syfów, resztkowania, tego co wyląduje w zlewie
    i czego nie warto będzie wydłubywać (stąd młynek będzie słaby i tani).
    Wszsytkiego i tak mielić nie będę mógł, bo nie mam kanalizacji -- poza tym
    żona che mieć ogródek to i kompost się przyda.

    --
    Pozdor
    Myjk