  • Data: 2022-08-17 07:58:09
    Temat: Re: Warto teraz sprzedać mieszkanie.
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16.08.2022 11:57, Cavallino wrote:

    > A resztę kto?
    > Nikt?
    > Grzyba tam nie ma na klatkach?
    > Podatków od tego się nie płaci, że nie wpływają na miesięczne koszty?

    mieszkałem w wielkiej płycie i klatka nie była ogrzewana, strychu nie
    było, a piwnice? Były ogrzewane, bo ogrzewały się ze strat z rur MPEC.
    Grzyba na klatkach nie było.
    Mieszkałem też w innej wielkiej płycie. klatka była grzana, co wymuszało
    nie używanie ogrzewania w mieszkaniu bo i tak było za gorąco, mimo że
    było narożne- ale to kawalerka była, a budynek ocieplony

    Lukasz