  • Data: 2022-09-06 00:38:52
    Temat: Re: Warto teraz sprzedać mieszkanie.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 5 września 2022 o 22:28:45 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Mon, 5 Sep 2022 08:40:08 -0700 (PDT), w
    > <b...@g...com>, Zenek Kapelinder

    razem tyle ile kosztuje nowe mieszkanie. W niektórych wystarczy pomalować ściany,
    wstawić nowa wannę i sedes i kupić wykładziny na podłogi. Reszta jest. Potem
    sukcesywnie można robić nieustający remont. Zdaje sobie sprawę że ciężko wam się
    pogodzić z tym że wartość waszych nieruchomości bedzie spadała a wysokość możliwych
    do uzyskania czynszów z najmu może dojść do kosztów własnych.

    Zrozumiałeś że wykres jaki dawałem jest prawdziwy że przyszłość źle rokuje
    właścicielom mieszkań i domów? Nie będę pisał o tym do końca życie. Za niedługi czas
    wy będziecie o tym pisali i utyskiwali na rząd że sami się w chuja na własne życzenie
    zrobiliście.
    > Po co wykres skoro jesteś pierdołą odklejoną od rzeczywistości? Nawet jak 100%
    > będzie mieszkało we własnym mieszkaniu to i tak mieszkania w miastach będą się
    > sprzedawały elegancko. I pustoszały na wsiach i małych mieścinach. Tak jak od
    > 1000 lat.
    >
    > A teraz możesz dalej wklejać swoje pierdy odklejone od realiów.
    Widzę że temat tak cię wkurwia że aż cię telepie. Ty już wiesz że dałeś z kasą dupy
    bo zainwestowałeś, możliwe że na kredyt, w upadającą branże. Jeszcze się ludzisz że
    nie mam racji. Z jednej strony patrzysz na wykres z danymi demograficznymi i wiesz że
    nie da się go oszukać bo powstał na podstawie danych archiwalnych. Widzisz jak stromo
    opada w dół. I że co 25-30 lat jest gorzej jeśli idzie o ilość ludzi czyli
    potencjalnych klientów do kupienia czy wynajęcia. Z drugiej wiejskie głupki jak
    mantrę powtarzają że na nieruchomościach nikt nie stracił. Do tego oszukańcze reklamy
    i wizja świetlanej przyszłości jak się kupi mieszkanie, najlepiej nowe. Mnie taka
    sytuacja że ludzie zostaną odpompowani z pieniędzy pasuje. Jak brakuje kasy na rynku
    to podstawowe towary nie drożeją bo ich producenci ograniczają własny zysk żeby tylko
    utrzymać produkcję i zarabiać mniej ale dalej być na plusie. Nie ma problemu dla
    piekarza żeby wystawił do sprzedaży chleb po 100 złotych za kilo. Problemem może być
    sprzedanie go po 4 złote za pół kilo.