  • Data: 2022-09-06 10:46:16
    Temat: Re: Warto teraz sprzedać mieszkanie.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 5 Sep 2022 15:38:52 -0700 (PDT), w
    <50b652f8-9295-4304-83c9-5fa032ecfc39n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    Myśleć nie umiesz, ale widzę że pisać też nie ma, bo nie ma jak ciebie
    zacytować.

    > Widzę że temat tak cię wkurwia że aż cię telepie. Ty już wiesz że dałeś z kasą dupy
    bo zainwestowałeś, możliwe że na kredyt, w upadającą branże. Jeszcze się ludzisz że
    nie mam racji. Z jednej strony patrzysz na wykres z danymi demograficznymi i wiesz że
    nie da się go oszukać bo powstał na podstawie danych archiwalnych. Widzisz jak stromo
    opada w dół. I że co 25-30 lat jest gorzej jeśli idzie o ilość ludzi czyli
    potencjalnych klientów do kupienia czy wynajęcia. Z drugiej wiejskie głupki jak
    mantrę powtarzają że na nieruchomościach nikt nie stracił. Do tego oszukańcze reklamy
    i wizja świetlanej przyszłości jak się kupi mieszkanie, najlepiej nowe. Mnie taka
    sytuacja że ludzie zostaną odpompowani z pieniędzy pasuje. Jak brakuje kasy na rynku
    to podstawowe towary nie drożeją bo ich producenci ograniczają własny zysk żeby tylko
    utrzymać produkcję i zarabiać mniej ale dalej być na plusie. Nie ma problemu dla
    piekarza żeby wystawił do sprzedaży chleb po 100 złotych za kilo. Problemem może
    > być sprzedanie go po 4 złote za pół kilo.

    Nic mnie nie telepie, chyba że ze śmiechu jak czytam twoje brednie.
    Jak myślisz w tak pokraczny sposób, to do końca życia będziesz mieszkał w tej
    swojej ruderze :D.

    Masz wykres cen mieszkań dla "wyludniających" się Niemiec.
    https://forsal.pl/artykuly/937962,ceny-mieszkan-w-mi
    astach-bylego-nrd-rynek-mieszkaniowy-w-niemczech.htm
    Z litości nie podam ci dla Polski, ale wygooglasz że 30 lat temu cena 1m2 w PL
    to było coś około 1000zł (czy nawet mniej).

    Jak poszukasz to znajdziesz i dla dłuższego okresu czasu.

    Jak widać oprócz okresu wzrostów i późniejszych korekt trend jest jeden. Także
    te swoje wykresy demograficzne możesz sobie w rzyć wsadzić :DDD