    Newsgroups: pl.rec.dom
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Wiszący odkurzacz pionowy z automatycznym ładowaniem
    Date: Tue, 07 Jan 2020 04:21:57 GMT

    On 2020-01-06, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Cześć.
    >
    > Potrzebuje odkurzacz wiszący na ścianie, "pionowy", miło gdyby dało się
    > odpinać rurę i robić z niego wersję samochodową.
    >
    > Istotne:
    > a) aby wiszcząc na ścianie ładował się jedncześnie, ma być go łatwo
    > chwycić i przejśc do działania jak również łatwo odwiesić, żadnych
    > kabli, złączek, wtyczek itd itp
    > b) za 5 lat były części zamienne (akku, filtry)
    > c) wysysał dywany przez nieuwagę operatora
    >
    > Czy ktoś mógłby mi coś polecić? Na razie nie rozmawiamy o cenie, ale
    > oczywiście im tańszy tym lepiej.

> [...]

    Miałem tego (lub podobnego tej firmy) i byłem z grubsza zadowolony:
    https://www.mediaexpert.pl/odkurzacze-pionowe/odkurz
    acz-dibea-d18,id-1381438

    Ale po roku padło aku i nie udało mi się znaleźć na mojej wiosce
    zamiennika.

    Teraz mam Karchera, model chyba niedostepny w Polsce w dodatku nie
    wieszalny na ścianie i co gorsza bez ładującej kołyskie (kabelek trza
    wtykać), ale ma takie ssanie jakiego w żadnym innym przenośnym nie
    widziałem, a przewinęło mi sie przez ręce parę, Bosche, Elektroluksy i
    parę innych.
    https://www.amazon.com/Karcher-Cordless-Vacuum-Compa
    ct-Yellow/dp/B07M7GSR9G

    Dlatego polecam :)