  • Data: 2011-01-24 08:40:17
    Temat: Re: Wlasny sterownik pogodowy
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Bartek napisał:

    > Gdyby do mnie przyszedł instalator uruchamiać kocioł gazowy i zaczął od
    > instrukcji obsługi, to bym mu podziękował, bo wg tego co tam jest, to ja
    > sobie sam mogę kocioł uruchomić.

    A ja bym był bardzo mile zdziwiony. Wiele osób wie lepiej i polega na
    rutynie, zamiast korzystać ze wzorca za każdym razem, co prowadzi do
    banalnych pomyłek. Tak, że instalator, który robi to z instrukcją
    niekoniecznie jest debilem. A i piloci co latają samolotami codziennie,
    to startują z kartki - przecież powinni to umieć.

    pzdr.
    rafał