  • Data: 2011-01-24 09:59:17
    Temat: Re: Wlasny sterownik pogodowy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> wrote in message
    news:ih90h3$bp4$1@news.onet.pl...

    > A po jakiego diabla codziennie? Mial sprawdzac czy murarz pod kazdego
    > pustaka zaprawe równo kladzie? Kierownik przyjezdzal wtedy, gdy byl
    > potrzebny. A ze czwlowiek jest pasjonatem budownictwa, to byl bardzo
    > rzetelny.
    > Znam 3 budowy, które byly ciagniete równolegle na 3 sasiednich dzialkach.
    > Tam tenze kierownik byl niemal na etacie. 3 inwestorów zrobilo po prostu
    > sciepe na kierbuda na jakies 8-10h dziennie. Dla mnie to troche przesada,
    > ale warto popatrzec jak moze wygladac budowa...

    ktos powinien nadzorowac budowe...

    jesli nie zatrudniasz profesjonalnych wykonawców tylko panów staszków i
    gienków to kirebud lub ktos z nadzoru (to moze byc sam inwestor) powinien
    byc praktycznie codziennie na placu budowy. Dodajmy ze trzeba tez
    rozwiazaywac czasem jakies problemy natury technicznej.

    Wbrew pozorom jest sporo to zepsucia i lepiej zapobiegac u zródla niz potem
    kombinowac jak rozwiazac problem po fakcie.