    From: Runt <r...@a...prv>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zaczyna się
    Date: Wed, 13 Jan 2021 11:48:16 +0100

    W dniu 2021-01-13 o 11:26, kanalia i bydlak Zenek Kapelinder pisze:
    > Barman setkę bo zaraz się zacznie. Barman jeszcze jedna bo zaraz się zacznie. Kto
    będzie za te setki płacił. Aha zaczyna się.
    > https://biznes.interia.pl/finanse/news-posiadacze-pa
    neli-fotowoltaicznych-sa-klopotem-dla-polskiej-,nId,
    4981920

    zenusiu! za takie dowcipy to Kain zabił Abla! ;-))))))))))

    --

    W dniu 2021-01-13 o 11:05, KANALIA I BYDLAK Zenek Kapelinder pisze:

    > To nie jest kwestia tego czy mnie się podoba

    zenusiu, chcialabym wiedziec czy trafnie ująłem twoj ub-ecki charakter?
    ;-))))

    > bo na takiego debila

    zenusiu, gdzie mi do ciebie? Mistrzu! ;-)))

    > jak ty pizdziak
    zenusiu,jak sie miewa twoja gnijąca łechtaczka? ;-)))

    >vel runt dziura w dupie

    zenusiu, skąd u ciebie ta tęsknota za kiszka stolcową? ;-))))

    > mam wyjebane,

    A fe! A fe zenusiu!
    Masz "wyjebaną" kichę stolcową?
    Aj waj! Aj waj! ;-)))

    > jak by to młodzież powiedziała.

    do młodziezy to ty się zenusiu nie zaliczasz.
    Raczej do "dobry Jezu" i dołu z wapnem ci bliżej! ;-)

    > A jeśli coś mi się może podobać

    zenusiu! chcesz powiedziec, że

    Nikt większego od zenusia nie zna zucha
    Męskiej dziwki którą każdy kundel ru... (autocenzura) ... dyma! ;-))))

    jest gorszy od twego białego wiersza!?

    > to to że robisz z siebie debila

    nie z siebie a z ciebie zenusiu! Bez wysiłku!;-))))

    > i inni to widzą.

    POważnie zenusiu? A np kto z twoich ślepych kolegów kundli? ;-))))

    > Co chwila uruchamiasz nowe byty

    Np jakie zenusiu? Jakis przykładzik kogucie? ;-)))

    >bo pod starymi ksywkami

    np jakimi zenusiu? Jakis może przykładzik koguciku? ;-)))

    >nim z tobą gadać nie chce.

    zenusiu, zawsze mogę liczyć na ciebie, pijaczka u2 i pajaca master ;-)))

    > No może z wyjątkiem pewnego kuriera.

    zenusiu, kurier ci przyniósł pod próg kocie żarcie? ;-)))

    > Po tekstach jakie tutaj umieszczasz

    twój genialny ;-))) tekst:

    "Nikt większego nie zna zucha
    Jak jest pizdziak męska kurwa."

    a tu moja riposta

    Nikt większego od zenusia nie zna zucha
    Męskiej dziwki którą każdy kundel ru... (autocenzura) ... dyma! ;-))))

    Nawet ociężały umysłowo debil taki jak ty by zauważył, że mój tekst bije
    na głowę twoje wypociny ;-))))

    > widać że jesteś ograniczony umysłowo.

    zenusiu, jesteś genetycznym debilem więc twoje ograniczenie umysłowe
    jest wrodzone. Po rodzicach - kundlach osiedlowych. ;-)))))

    > No i ten twój ojciec

    zenusiu, twoim "ojcem" był śmietnikowy kundel, a "mamusią" jakaś
    osiedlowa suka. Masz zenusiu słuszny, robotniczy rodowód! ;-))))

    > co do szczanie nogę podnosi.

    ty zenusiu już nie podnosisz, ty szczysz w nogawkę! ;-))))

    No i jak będzie skundlony zenusiu?

    Zamkniesz swoja parszywą mordę czy będziesz ujadać ? ;-))))

    Uzytkowników tego szanownego forum przepraszam za to, że pokazałem
    prawdziwa twarz "zenka kapelindera".

    --
    Runt

    Oculum pro oculo dentem pro dente!