  • 1. Data: 2021-01-13 11:26:41
    Temat: Zaczyna się
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Barman setkę bo zaraz się zacznie. Barman jeszcze jedna bo zaraz się zacznie. Kto
    będzie za te setki płacił. Aha zaczyna się.
    https://biznes.interia.pl/finanse/news-posiadacze-pa
    neli-fotowoltaicznych-sa-klopotem-dla-polskiej-,nId,
    4981920

  • 2. Data: 2021-01-13 11:48:16
    Temat: Re: Zaczyna się
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2021-01-13 o 11:26, kanalia i bydlak Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    > https://biznes.interia.pl/finanse/news-posiadacze-pa
    neli-fotowoltaicznych-sa-klopotem-dla-polskiej-,nId,

    zenusiu! za takie dowcipy to Kain zabił Abla! ;-))))))))))

    --

    W dniu 2021-01-13 o 11:05, KANALIA I BYDLAK Zenek Kapelinder pisze:

    > To nie jest kwestia tego czy mnie się podoba

    zenusiu, chcialabym wiedziec czy trafnie ująłem twoj ub-ecki charakter?
    ;-))))

    > bo na takiego debila

    zenusiu, gdzie mi do ciebie? Mistrzu! ;-)))

    > jak ty pizdziak
    zenusiu,jak sie miewa twoja gnijąca łechtaczka? ;-)))

    >vel runt dziura w dupie

    zenusiu, skąd u ciebie ta tęsknota za kiszka stolcową? ;-))))

    > mam wyjebane,

    A fe! A fe zenusiu!
    Masz "wyjebaną" kichę stolcową?
    Aj waj! Aj waj! ;-)))

    > jak by to młodzież powiedziała.

    do młodziezy to ty się zenusiu nie zaliczasz.
    Raczej do "dobry Jezu" i dołu z wapnem ci bliżej! ;-)

    > A jeśli coś mi się może podobać

    zenusiu! chcesz powiedziec, że

    Nikt większego od zenusia nie zna zucha
    Męskiej dziwki którą każdy kundel ru... (autocenzura) ... dyma! ;-))))

    jest gorszy od twego białego wiersza!?

    > to to że robisz z siebie debila

    nie z siebie a z ciebie zenusiu! Bez wysiłku!;-))))

    > i inni to widzą.

    POważnie zenusiu? A np kto z twoich ślepych kolegów kundli? ;-))))

    > Co chwila uruchamiasz nowe byty

    Np jakie zenusiu? Jakis przykładzik kogucie? ;-)))

    >bo pod starymi ksywkami

    np jakimi zenusiu? Jakis może przykładzik koguciku? ;-)))

    >nim z tobą gadać nie chce.

    zenusiu, zawsze mogę liczyć na ciebie, pijaczka u2 i pajaca master ;-)))

    > No może z wyjątkiem pewnego kuriera.

    zenusiu, kurier ci przyniósł pod próg kocie żarcie? ;-)))

    > Po tekstach jakie tutaj umieszczasz

    twój genialny ;-))) tekst:

    "Nikt większego nie zna zucha
    Jak jest pizdziak męska kurwa."

    a tu moja riposta

    Nikt większego od zenusia nie zna zucha
    Męskiej dziwki którą każdy kundel ru... (autocenzura) ... dyma! ;-))))

    Nawet ociężały umysłowo debil taki jak ty by zauważył, że mój tekst bije
    na głowę twoje wypociny ;-))))

    > widać że jesteś ograniczony umysłowo.

    zenusiu, jesteś genetycznym debilem więc twoje ograniczenie umysłowe
    jest wrodzone. Po rodzicach - kundlach osiedlowych. ;-)))))

    > No i ten twój ojciec

    zenusiu, twoim "ojcem" był śmietnikowy kundel, a "mamusią" jakaś
    osiedlowa suka. Masz zenusiu słuszny, robotniczy rodowód! ;-))))

    > co do szczanie nogę podnosi.

    ty zenusiu już nie podnosisz, ty szczysz w nogawkę! ;-))))

    No i jak będzie skundlony zenusiu?

    Zamkniesz swoja parszywą mordę czy będziesz ujadać ? ;-))))

    Uzytkowników tego szanownego forum przepraszam za to, że pokazałem
    prawdziwa twarz "zenka kapelindera".

    --
    Runt

    Oculum pro oculo dentem pro dente!

  • 3. Data: 2021-01-13 11:52:49
    Od: budynPL <b...@g...com>

    środa, 13 stycznia 2021 o 11:26:43 UTC+1 4...@g...com napisał(a):
> [...]
    > https://biznes.interia.pl/finanse/news-posiadacze-pa
    neli-fotowoltaicznych-sa-klopotem-dla-polskiej-,nId,

    widzisz, temat może i warty obgadania ale masz wielbicieli, którzy powodują że nie
    warto nawet zaczynać

    b.

  • 4. Data: 2021-01-13 12:08:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 13 stycznia 2021 o 11:52:51 UTC+1 budynPL napisał(a):
> [...]
    4981920
    > widzisz, temat może i warty obgadania ale masz wielbicieli, którzy powodują że nie
    Rzut beretem ode mnie:
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/W-Polsce-powstanie-
    najwieksza-elektrownia-fotowoltaiczna-w-regionie-803
    3297.html
    Kilka razy w miesiącu tamtędy przejeżdżam to będę zdawał relacje

  • 5. Data: 2021-01-13 15:55:38
    Od: collie <c...@v...pl>

    W środę, 13.01.2021 o 11:26, Zenek Kapelinder napisał:

> [...]
    > https://biznes.interia.pl/finanse/news-posiadacze-pa
    neli-fotowoltaicznych-sa-klopotem-dla-polskiej-,nId,

    Aha - wstawaj, Zenek, śnieg na dworze...* i nakurwiaj, bo Ty nigdy
    fotowoltaiki mieć nie będziesz na dachu pożydowskiej rudery na Bałutach.
    I módl się, Zenek, módl dalej, gdy uprzątniesz śnieg:

    Gdy wieczorne zgasną zorze,
    Zanim głowę do snu złożę,
    Modlitwę moją zanoszę
    Bogu Ojcu i Synowi:
    "Dopierdolcie sąsiadowi!
    Dla siebie o nic nie wnoszę,
    Tylko mu dosrajcie proszę".

    Kto ja jestem? Polak mały
    Mały, zawistny i podły.
    Jaki znak mój? Krwawe gały.
    Oto wznoszę swoje modły
    Do Boga, Marii i Syna:
    "Zniszczcie tego skurwysyna
    Mego brata, sąsiada,
    Tego wroga, tego gada".

    "Żeby mu okradli garaż,
    Żeby go zdradzała stara,
    Żeby mu spalili sklep,
    Żeby dostał cegłą w łeb,
    Żeby mu się córka z czarnym
    I w ogóle żeby miał marnie,
    Żeby miał AIDS-a i raka".
    Oto modlitwa Polaka.

    *
    https://www.youtube.com/watch?v=msY3YtUNFe4&list=RDm
    sY3YtUNFe4&start_radio=1&t=72

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza (przysłowie łódzkie).

  • 6. Data: 2021-01-13 17:52:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 13 stycznia 2021 o 15:55:46 UTC+1 collie napisał(a):

> [...]
    > Tego wroga, tego gada".
    >
    > "Żeby mu okradli garaż,
    > Żeby go zdradzała stara,
    > Żeby mu spalili sklep,
    > Żeby dostał cegłą w łeb,
    > Żeby mu się córka z czarnym
    > I w ogóle żeby miał marnie,
    > Żeby miał AIDS-a i raka".
    > Oto modlitwa Polaka.
    >

    > *
    > https://www.youtube.com/watch?v=msY3YtUNFe4&list=RDm
    sY3YtUNFe4&start_radio=1&t=72

    > --
    > Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza (przysłowie łódzkie).
    Śnieg spadł i na śliskim nie możesz napiąć sprężyny na maksa.

  • 7. Data: 2021-01-13 20:54:15
    Temat: Re: Zaczyna się pianie kogutka
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2021-01-13 o 17:52, kanalia i bydlak Zenek Kapelinder pisze:

> [...]
    4981920

    sY3YtUNFe4&start_radio=1&t=72

    > Śnieg spadł i na śliskim nie możesz napiąć sprężyny na maksa.

    zenek skopany - wieczór udany ;-)))))

  • 8. Data: 2021-01-13 21:06:05
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 13.01.2021 11:26, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    > https://biznes.interia.pl/finanse/news-posiadacze-pa
    neli-fotowoltaicznych-sa-klopotem-dla-polskiej-,nId,

    A nie mówiłem?
    Docelowo i tak chodzi o pieniądze z każdego abonenta.

  • 9. Data: 2021-01-13 21:38:24
    Od: abomito <a...@w...pl>

    środa, 13 stycznia 2021 o 11:48:19 UTC+1 Runt napisał(a):

    > Zamkniesz swoja parszywą mordę czy będziesz ujadać ? ;-))))
    >
    > Uzytkowników tego szanownego forum przepraszam za to, że pokazałem
    > prawdziwa twarz "zenka kapelindera".
    Nie wiem, co jest między wami, ale cokolwiek by nie było pokazałeś już że jesteś
    wyjątkową kanalią. Bywały tu kiedyś gorące dyskusje, ale rzadko przekraczały granice
    dobrego smaku. U ciebie już jest dno mułu.
    Ponieważ z nie ma tu moderacji doradzałbym Zenkowi o zmianę adresu. No, może chociaż
    nicka.

  • 10. Data: 2021-01-13 22:14:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 13 stycznia 2021 o 21:38:25 UTC+1 abomito napisał(a):

> [...]
    dobrego smaku. U ciebie już jest dno mułu.
    > Ponieważ z nie ma tu moderacji doradzałbym Zenkowi o zmianę adresu. No, może
    Rada jest bez sensu. Gdybym uciekł przed tym debilem to uważał by że wygrał. Jeśli
    zauważyłeś że niczego po debilu nie możesz się spodziewać z wyjątkiem jadu to zapakuj
    go do kfa tak jak wielu to zrobiło i będziesz miał względny spokój. Przez to że
    nazwałeś tego debila kanalią jest na ciebie cięty. Nie zdziw się jak w jakimś bliżej
    nieznanym czasie jakiś osobnik z ksywka która pierwszy raz w życiu zobaczysz dosra
    się do Ciebie. W powoływaniu nowych butów debil jest ekspertem. Dla zmyłki byty
    gadają ze sobą.