  • 11. Data: 2021-01-13 23:03:56
    Temat: Re: Zaczyna się
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 13 stycznia 2021 o 21:38:25 UTC+1 abomito napisał(a):
    > pokazałeś już że jesteś wyjątkową kanalią. Bywały tu kiedyś gorące dyskusje, ale
    rzadko przekraczały granice dobrego smaku. U ciebie już jest dno mułu.

    Na Runta szkoda czasu tracić. To jakiś idiota który kilka grup zaśmieca
    Zenek często sensownie pisze- aczkolwiek delikatnie mówiąc bywa dosadny

  • 12. Data: 2021-01-13 23:30:09
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Barman setkę bo zaraz się zacznie. Barman jeszcze jedna bo zaraz się zacznie. Kto
    będzie za te setki płacił. Aha zaczyna się.
    > https://biznes.interia.pl/finanse/news-posiadacze-pa
    neli-fotowoltaicznych-sa-klopotem-dla-polskiej-,nId,
    4981920

    Pierdzielą głupoty, po prostu szybciej będą musieli zmodernizować linie
    i tyle. Tak ich to czeka, tylko rżną głupa i szukają jelenia który im to
    sfinansuje. W Niemczech jest 20 razy więcej PV i nie płaczą z tego
    powodu, tym bardziej że PV produkuje energię wtedy kiedy jest szczyt
    zużycia. Problemem są stare sieci pamiętające Gomułkę i Gierka.

    --
    Janusz

  • 13. Data: 2021-01-13 23:53:14
    Od: Runt <r...@a...prv>

    wyjątkową kanalią. Bywały tu kiedyś gorące dyskusje, ale rzadko przekraczały granice
    dobrego smaku. U ciebie już jest dno mułu.
    > Rada jest bez sensu. Gdybym uciekł przed tym debilem to uważał by że wygrał. Jeśli
    zauważyłeś że niczego po debilu nie możesz się spodziewać z wyjątkiem jadu to zapakuj
    go do kfa tak jak wielu to zrobiło i będziesz miał względny spokój. Przez to że
    nazwałeś tego debila kanalią jest na ciebie cięty. Nie zdziw się jak w jakimś bliżej
    nieznanym czasie jakiś osobnik z ksywka która pierwszy raz w życiu zobaczysz dosra
    się do Ciebie. W powoływaniu nowych butów debil jest ekspertem. Dla zmyłki byty
    gadają ze sobą.

    zenusiu, zbiorę to wszystko co wypisywałes na mój temat i wrzuce na to
    forum. Niech inni poznają jaką kanalią i bydlakiem jesteś!

    --
    Runt

    Oculum pro oculo dentem pro dente!

  • 14. Data: 2021-01-13 23:58:08
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2021-01-13 o 21:38, abomito pisze:

    > Nie wiem, co jest między wami,
    a to ze ten bydlak obraża moich rodziców.

    >ale cokolwiek by nie było pokazałeś już że jesteś wyjątkową kanalią.
    tak, a twój koles zenus to niby miły facet? dlaczego jego nie przywołasz
    do porzadku? zaparaszam na *.polityka.

    >Bywały tu kiedyś gorące dyskusje, ale rzadko przekraczały granice dobrego smaku. U
    ciebie już jest dno mułu.

    odpowidam zenusiowi wylacznie w jego stylu i jego slowami. przyczepil
    sie do mnie jak gówienko do kajaka. pieprzy o jakich bytach i nickach.
    jakis syf z przeszlosci sie za nim ciagnie. poszperałem w necie. zenus
    od zawsze był pieniaczem i zwykłym chamem. jezeli ktos miał inne zdanie
    niz zenus zaczął pluć jakby sie wsciekł.
    > Ponieważ z nie ma tu moderacji doradzałbym Zenkowi o zmianę adresu. No, może
    chociaż nicka.

    co to to da? kanalia pozostanie kanalia.

  • 15. Data: 2021-01-14 00:01:16
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2021-01-13 o 23:03, Kris pisze:
    rzadko przekraczały granice dobrego smaku. U ciebie już jest dno mułu.

    > Na Runta szkoda czasu tracić.

    to nie trac kotku. usmeichaj sie do zenusia.

    > To jakiś idiota który kilka grup zaśmieca

    nie kilka i nie zasmieca. jestem tylko na *polityka a czasem zagladam na
    *.budowanie. to ze zenusiowi mnoza się byty i nicki nie moja wina.
    najwyrazniej ciagnie sie za nim jakis syf z ubiegłych lat.

    > Zenek często sensownie pisze- aczkolwiek delikatnie mówiąc bywa dosadny

    bywa chamski kiedy ktos nie z nim sie zgadza.
    ten bydlak obraził moich rodziców a tego mu nie daruje.

  • 16. Data: 2021-01-14 03:29:59
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 13.01.2021 23:30, Janusz wrote:
> [...]
    > powodu, tym bardziej że PV produkuje energię wtedy kiedy jest szczyt
    > zużycia. Problemem są stare sieci pamiętające Gomułkę i Gierka.

    A kto ma ten prąd odbierać jak wszyscy go będą produkować? Jak nie
    będzie miał kto go skonsumować to nie będzie gromadzenia go w sieci.
    253V na falowniku jest granicą czyli pewnie z kilkanaście [V] mniej na
    transformatorze. Powyżej 240-kilku V na trafie to game over.

  • 17. Data: 2021-01-14 09:21:02
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.01.2021 o 23:30, Janusz pisze:
> [...]
    >>

    > Pierdzielą głupoty, po prostu szybciej będą musieli zmodernizować linie
    > i tyle. Tak ich to czeka, tylko rżną głupa i szukają jelenia który im to
    na razie sytuacja jest taka, że Gigantyczna firma zajmująca się energią
    elektryczną, kupuje prąd od nano, femto dostawców. Idziesz do hurtonwni
    i która Ci sprzeda 1 landrynke w cenie hurtowej?

    > W Niemczech jest 20 razy więcej PV i nie płaczą z tego
    > powodu,
    jest - nic nie zmienia. ile jest podłączonych i rozliczanych. na jakich
    zasadach. no i najważniejsze- skąd masz te dane ze "jest" i przelicz to
    na ilość mieszkańców.

    A może jest tak, że w niemczech pani Merkel nie może narzucić własnych
    zasad firmom energetycznym i zwykłe zjawiska rządzące handlem zmusiły
    obydwie strony do wypracowania konsensusu

    > tym bardziej że PV produkuje energię wtedy kiedy jest szczyt
    > zużycia. Problemem są stare sieci pamiętające Gomułkę i Gierka.

    czyli wymiana sieci energetycznych, żeby mali producenci prądu ze słońca
    mieli lepiej. dobra, kto za tą wymianę zapłaci? RZAD? czy wszyscy polacy
    dla dobra 300tyś posiadaczy baterii słonecznych?

    ToMasz

  • 18. Data: 2021-01-14 10:02:11
    Od: budynPL <b...@g...com>

    czwartek, 14 stycznia 2021 o 09:21:04 UTC+1 ToMasz napisał(a):

    > czyli wymiana sieci energetycznych, żeby mali producenci prądu ze słońca
    > mieli lepiej. dobra, kto za tą wymianę zapłaci? RZAD? czy wszyscy polacy
    > dla dobra 300tyś posiadaczy baterii słonecznych?

    trochę nie ten wektor patrzenia. W ogóle na razie nie można mówić o rynku,
    opłacalności, konkurencji i kto za to zapłaci. Bo to nie jest rynkowy towar.
    Chodzi o geopolityczną decyzję, że odchodzimy od węgla. Wtedy nie ma znaczenia
    że górnik chce pracowac w kopalni, elektrownia ma tanie źrodło energii itd
    Kasujemy to wszystko i kombinujemy jak tę zmianę przetrwać - jak zwiększyć ilość
    energii
    z geopolitycznie akceptowanych źródeł typu OZE, jak ją zmagazynować (problem przy
    węglu nieistniejący)
    Oczywiście wszystko na koszt obywateli, to jest jasne.
    Więc na dziś państwo poprzez dopłaty do fotowoltaiki ma naprawdę solidny lewar
    -za 5000zł dopłaty obywatel sam z siebie dorzuca jeszcze ze 30kzł. Im więcej PV to
    trzeba bedzie
    zacząć prowokować dopłatami budowanie magazynów energii. Dalej przymuszać
    dystrybutorów energii
    do modernizacji sieci - tu specjalnie nic nie trzeba zmieniać, jak im się sieci
    rozjadą sami zaczną
    tam ładować kasę.

    b.

  • 19. Data: 2021-01-14 11:26:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 14 stycznia 2021 o 08:01:23 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
    >
    > Oculum pro oculo dentem pro dente!
    > Thanks for visiting and have a fantastic day!
    > Keep smilling. All's well that ends well.
    ty pizdziak vel runt dziura w dupie nie masz rodziców. Ojciec nn a matka w zimę
    zawiniętego w reklamówkę przy śmietniku cię zostawiła.

  • 20. Data: 2021-01-14 11:50:20
    Temat: Re: zenek pluje
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2021-01-14 o 11:26, KANALIA I BYDLAK Zenek Kapelinder pisze:
    rzadko przekraczały granice dobrego smaku. U ciebie już jest dno mułu.

    > ty pizdziak vel runt dziura w dupie nie masz rodziców. Ojciec nn a matka w zimę
    zawiniętego w reklamówkę przy śmietniku cię zostawiła.

    Biedny zenusiu, musisz być nieszczęśliwy w tym swoim nędznym życiu.
    Ujadasz, piana ci z pyska wali. Przyjdzie dzień że zwariujesz i zamkną
    cię u czubków. Ja ci po chrześcijańsku współczuje. Żyj zenusiu długo.
    Wiesz jak.