  • Data: 2021-01-13 23:53:14
    Temat: Re: Zaczyna się
    Od: Runt <r...@a...prv> szukaj wiadomości tego autora

    wyjątkową kanalią. Bywały tu kiedyś gorące dyskusje, ale rzadko przekraczały granice
    dobrego smaku. U ciebie już jest dno mułu.
    > Rada jest bez sensu. Gdybym uciekł przed tym debilem to uważał by że wygrał. Jeśli
    zauważyłeś że niczego po debilu nie możesz się spodziewać z wyjątkiem jadu to zapakuj
    go do kfa tak jak wielu to zrobiło i będziesz miał względny spokój. Przez to że
    nazwałeś tego debila kanalią jest na ciebie cięty. Nie zdziw się jak w jakimś bliżej
    nieznanym czasie jakiś osobnik z ksywka która pierwszy raz w życiu zobaczysz dosra
    się do Ciebie. W powoływaniu nowych butów debil jest ekspertem. Dla zmyłki byty
    gadają ze sobą.

    zenusiu, zbiorę to wszystko co wypisywałes na mój temat i wrzuce na to
    forum. Niech inni poznają jaką kanalią i bydlakiem jesteś!

    --
    Runt

    Oculum pro oculo dentem pro dente!
    Thanks for visiting and have a fantastic day!