  • Data: 2021-01-14 17:10:52
    Temat: Re: Zaczyna się
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uważam że stawianie teraz elektrowni atomowej to błąd. Koreańczycy chwalili się że
    utrzymali reakcie termojądrową przez 20 sekund. Twierdzą że za 5 lat utrzymają ja
    przez minutę. Czyli do minuty dojdą w dwa lata a za pięć lat powstanie użytkowa
    elektrownia termojadrowa. Jeśli by się udało to za dwadzieścia lat byśmy mieli prąd
    tylko z takich elektrowni. Wtedy zrobi się problem z odnawialnymi źródłami energii bo
    przestaną mieć jakikolwiek sens.

    tak. jest taka możliwość. ale jeśli im sie nie uda, to my na serio
    zostaniemy na łasce lub nie łasce sąsiednich państw. Tyle że w to
    wchodzi taki jeszcze aspekt... socjologiczno polityczny. Naszym kobietom
    zabroniono usuwania zagrożonych ciąż, jakby to miało coś pomóc. nie
    pomoże, bo można te ciąże usunąć w ościennych państwach. czyli taki
    zakaz dla zakazu. taki sam opór jest wobec elektrowni atomowej. co z
    tego ze w przypadku awarii, jesteśmy w "zasięgu" kilku elektrowni
    atomowych. to że MY nie mamy ani jednej, daje złudne nadzieje
    bezpieczeństwa.
    ale chciałbym dożyć momentu w którym energia elektryczna będzie prawie
    darmowa, to by rozwiązało masę problemów. choć pewno stworzyło by też kilka

    ToMasz

    PS. byłeś kogutkiem, jesteś zenkiem, zmien sobie nika, bo głupi nie
    jesteś, tylko wdajesz sie w bezsensowne spory