  • Data: 2021-01-18 03:26:33
    Temat: Re: Zaczyna się
    Od: KIKI <y...@p...uu> szukaj wiadomości tego autora

    On 17.01.2021 21:29, budynPL wrote:

    > Dokładnie się z tym zgadzam. Ale nowy człowiek to nie jest własne ciało kobiety,
    więc
    > pytanie jest: kiedy i na jakich warunkach jeden człowiek może zabić drugiego?

    No nie w 8 miesiącu przecież :-)
    Ale do 3 miesięcy to dla mnie tylko płód. Skrobanka nie powinna być
    środkiem antykoncepcyjnym, przecież wszyscy się z tym zgadzamy. Takie
    skrobanie się jest w pewnym sensie obrzydliwe ale nie oznacza to, że
    prawo powinno tego zakazywać.
    W ogóle nie powinno się wtrącać w przerywanie ciąży. Nie wiem od ilu
    miesięcy płód staje się dzieckiem, które w inkubatorze przetrwa do czasu
    aż nabierze sił. Może jest to 6-7 miesięcy?
    W związku z tym kompromis do 3 miesięcy jest całkowicie słuszny i nie
    powinno być żadnych obostrzeń. Ten 1 miesiąc na +/- można doliczyć.

    Teraz kto chce i go stać to pojedzie do sąsiedniego kraju i usunie
    ciążę, a komórki płodu pójdą do laboratoriów.

    Ja nie uważam, że 3 miesięczny płód to człowiek..

    ... i się teraz zacznie hehe :-)