  • Data: 2021-01-14 00:01:16
    Temat: Re: Zaczyna się
    Od: Runt <r...@a...prv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-13 o 23:03, Kris pisze:
> [...]
    rzadko przekraczały granice dobrego smaku. U ciebie już jest dno mułu.

    > Na Runta szkoda czasu tracić.

    to nie trac kotku. usmeichaj sie do zenusia.

    > To jakiś idiota który kilka grup zaśmieca

    nie kilka i nie zasmieca. jestem tylko na *polityka a czasem zagladam na
    *.budowanie. to ze zenusiowi mnoza się byty i nicki nie moja wina.
    najwyrazniej ciagnie sie za nim jakis syf z ubiegłych lat.

    > Zenek często sensownie pisze- aczkolwiek delikatnie mówiąc bywa dosadny

    bywa chamski kiedy ktos nie z nim sie zgadza.
    ten bydlak obraził moich rodziców a tego mu nie daruje.

    --
    Runt

    Oculum pro oculo dentem pro dente!