  • Data: 2023-03-29 01:26:10
    Temat: Re: Zaczynają się problemy z fotowoltaika
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widzisz dyslektyku jaki interes dobry wymyśliłem. Przyjdą ze swoim gównem. Na
    koniec jarmarku pozbierasz i obetrzesz z siebie. Zapakujesz i sprzedasz a ja podzielę
    pieniądze. Kiedy zaczynamy wspólniku?

    Dokładnie wtedy, kiedy podpiszesz umowę, że jesteś zadeklarowanym
    debilem i masz sprawne, gadające kowadło z certyfikatem UE :] Zysk z
    deklaracji o gadającym kowadle i gwarancję bierzesz na siebie, ja mam
    20% udziału i biorę całe gówno na siebie i jest moje. Sadzę, że będę
    miał znacznie większy zarobek z gówna niż ty z niegadającego kowadła :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>