eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZbieranie deszczówki do plastikowych zbiorników jest szkodliwe i powinno być zakazane › Re: Zbieranie deszczówki do plastikowych zbiorników jest szkodliwe i powinno być zakazane
  • Data: 2022-01-15 14:01:01
    Temat: Re: Zbieranie deszczówki do plastikowych zbiorników jest szkodliwe i powinno być zakazane
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Epidemiologia to żadna mania
    > to standardy naukowe
    > Bakterie beztlenowe są szkodliwe dla zdrowia, o czym każdy może przeczytać
    masz racje. powtórzę. krew jest czerwona. wygrałem czy jeszcze nie. jak
    nie to mam następny argument. śnieg jest biały, szachownica ma 32 pola
    czarne i 32 pola białe. szach mat. wygrałem przepychankę na prawdziwe
    argumenty, które niczego nie wnoszą do dyskusji.

    mam zamknięte beczki z wodą. spłukuję nią toaletę. w jaki sposób zarazki
    przedostaną się do mojego organizmu?

    ToMasz

    Ps a co mają powiedzieć właściciele filtrów w nieprzeźroczystych
    pokrywach. albo pokrywach przeźroczystych, ale w szafce pod zlewem,
    gdzie jest ciemno? Oni na serio to piją!