  • Data: 2020-12-05 21:03:14
    Temat: Re: Żywotność pompy ciepła
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/12/2020 20:52, Lisciasty wrote:>> To kiepska.> Czyli jak jest
    awaria dolnego lub górnego źródła to ma nie wchodzić
    Czy ktoś tu wspominał o awarii powietrza albo kaloryferów?

    > w awarię? Ciekawa teoria.
    Ciekawa, bo nie moja.

    > Moja ma 4 lata i do kolejnego domu o konstrukcji tradycyjnej nie brałbym nic
    innego.

    Wiadomo. Tryb awaryjny jest ok. Można się przyzwyczaić.

    Miałem przez 2 miasiące chińczyka z falownikiem, co przechodził w tryb
    awaryjny. Fajna sprawa, wystarczy tylko ustawić budzik na 2 w nocy i da
    się wytrzymać.

    > Jak jest monterem to montuje. Ale powinien być fachowcem i wiedzieć co i po co
    montuje.

    Zgadza się. Ten pewnie nie był zorientowany. Za to przypadkowy koleś z
    usenetu bez wątpienia.