    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Date: Mon, 5 Jun 2017 16:08:19 +0200
    <oh0bq9$e8n$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <oh0f55$h6v$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <1...@g...com>
    <5933fca8$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <oh13uj$57g$2@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <4...@g...com>
    <oh1uru$vta$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>

    On 6/5/2017 8:54 AM, Budyń wrote:
    > no bądźże precyzyjny - dostałem linka który mówi ze płytki sie przyciągają i
    własnie to zostało zmierzone. To wskazuje na sensownosc hipotezy o wirtualnych
    cząstkach - ale i prawidłowe wyniki pomiarów ciepla wlasciwego potwierdzały teorie
    flogistonu.

    Fizyki nie interesuje prawda tylko opis metematyczny świata. Smeryfy być
    może są rownie dobrym wyjasnieniem. Chwilowo akceptowanym wyjasnieniem
    są cząstki wirtualne ponieważ ich model zgadza się z obserwacją.

    >Fizycy juz od dawna mówią ze te cząstki to wlasciwie ich nie ma bo są struny. Zatem
    moze sie okazac ze teorie są błędne bo będą wymyslone lepsze.

    I na tym polega nauka. Na ciąglych doprecyzowaniach hipotez i teorii.

    > Ale, ale -co sądzisz o mojej teorii puchnięcia czarnych dziur? :-)

    Czy jesteś uznanym autorytetem w tej dziedzinie? Ja tez nie więc zarówno
    twoje przemyslenia jak i moje potencjalne akceptacje sa nieistotne,
    szczególnie że oba mają źródło w głebokiej ignorancji.