  • 1. Data: 2017-05-29 15:40:14
    Temat: a są tu jacyś komputrowcy?
    Od: Budyń <b...@g...com>

    sprawa jest taka: kupiłem laptoka lenovo w510, i7, 8GB, z win10 na pokładzie, .
    Aktualizacje i co sie tylko udało powyłączne.
    Chodzi toto słabo, na choć jakby przez chwile na początku jakby lepiej.
    Przeinstalowałem na innym dysku win7 prof, własciewie tez tragedia.
    Własciewie to jest czysty system+avast+firefox. Wyłączenie avasta niczego nie
    zmienia.
    Na moim 10letnim (albo mocno lepiej) kompie z XP-kiem, na c2d e4400 i 2GB ramu
    wszystko chodzi 20x szybciej.

    To ma być komputer pod przeglądarke, ot tak dla zabijania czasu. Ale na razie mam
    ochotę zabić jego :)

    Niech mnie ktos objasni o co chodzi?

    b.

  • 2. Data: 2017-05-29 15:56:36
    Temat: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 29 May 2017 06:40:14 -0700 (PDT), Budyń

    > Niech mnie ktos objasni o co chodzi?

    Przegrzany procek, przegrzane GPU, pamięć walnięta, dysk walnięty. Trzeba
    zbadać. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2017-05-29 16:02:27
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Dysk nie bo dalem inny.
    Czym sprawdzac reszte?
    No i wyglada na to ze wymiekaja przegladarki, probowalem firef 32 i 64, chroma 64.

    b.

  • 4. Data: 2017-05-29 16:05:10
    Od: Gregoriusx <n...@a...com>

    W dniu 2017-05-29 o 15:40, Budyń pisze:

    > Niech mnie ktos objasni o co chodzi?

    Wygląda, że pożydziłeś na dysk SSD.

    --
    Gregorius

  • 5. Data: 2017-05-29 16:13:42
    Od: "PePe" <p...@x...wp.pl>

    Budyń wrote:
    > Dysk nie bo dalem inny.
    > Czym sprawdzac reszte?
    > No i wyglada na to ze wymiekaja przegladarki, probowalem firef 32 i
    > 64, chroma 64.

    Sprawdz za pomoca progr. Aida, CPU-Z / GPU-Z.
    tu masz kilka aplikacji, ktore powinny ci pomoc.
    http://www.komputerswiat.pl/artykuly/redakcyjne/2015
    /08/7-najlepszych-programow-do-testowania-i-diagnost
    yki-pc.aspx

    Jak sprawdzisz, to dokonaj zakupu dysku SSD i na niego przeinstaluj system.
    U mnie Win7 ult. 64 bit, po wlaczeniu kompa wstaje po 10 sek. z calym
    zaladowanym buforem.

  • 6. Data: 2017-05-29 16:25:23
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, May 29, 2017 at 3:40:16 PM UTC+2, Budyń wrote:

    > To ma być komputer pod przeglądarke, ot tak dla zabijania czasu. Ale na razie mam
    ochotę zabić jego :)

    to sprawdz jeszcze jakiegos linuksa (nawet bez instalowania),
    np. https://www.ubuntu.com/download/desktop/try-ubuntu-b
    efore-you-install

  • 7. Data: 2017-05-29 16:42:46
    Od: r...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 maja 2017 16:05:02 UTC+2 użytkownik Gregoriusx napisał:

    > Wygląda, że pożydziłeś na dysk SSD.

    Właśnie. Ja mam laptop Samsunga, który ma chyba zaprogramowane spowolnienie z
    wiekiem. Dopiero wymiana dysku na SSD ożywiła go do stanu jak był nowy (a nawet
    przyspieszyła).

  • 8. Data: 2017-05-29 16:51:25
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    wszystko chodzi 20x szybciej.

    > To ma być komputer pod przeglądarke, ot tak dla zabijania czasu. Ale na razie mam

    Win10 32bit czy 64?
    Bo jak 32bit, to system widzi i tak tylko 3Gb

    --
    Pete

  • 9. Data: 2017-05-29 17:04:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tablet trzeba bylo kupic. Chociazby dlatego ze w kiblu wygodniej sie go trzyma niz
    laptoka. Do zastosowan typu net, grupy, filmy, poczta, bank tablet bije na glowe
    kazdy komputer. Tablet z komorkowym netem i nie musi byc LTE.

  • 10. Data: 2017-05-29 18:44:44
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/29/2017 5:04 PM, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]

    Tak, stukanie w wirtualną klawiaturę/szybkę zamiast rzeczywistą
    klawiaturę jest naprawdę wspaniałym wynalazkiem ludzkości (szczegolnie
    tej częsci ktorej się w zyciu nudzi).