eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniecena metra kwadratowego dopcieplenie elewacji i rożne detale techniczne z tym związane ... › Re: cena metra kwadratowego dopcieplenie elewacji i rożne detale techniczne z tym związane ...
  • Data: 2011-09-04 17:10:25
    Temat: Re: cena metra kwadratowego dopcieplenie elewacji i rożne detale techniczne z tym związane ...
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem zgrubną ofertę 115 PLN za metr kwadratowy brutto materiały +
    robocizna.
    Styropian 15 cm + tynk akrylowy barwiony w masie oczywiście firmy chyba
    OPTOLIT + technologia z zaślepianiem zagłębionych w styropianie kołków
    wklejanym plasterkiem wałka styropianowego. Kontakt z polecenia i wiem, że
    solidny wykonawca.
    Jak to oceniacie?

    Dawid