  • Data: 2023-04-03 14:00:29
    Temat: Re: ceny prądu w Polsce na tle EU
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .04.2023 o 11:26 LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> pisze:

    > BTW, przeliczyłem swój prąd na borówki. Styknie z 30 krzaków. Zysk ze
    > sprzedaży, to ok 2kzł a tyle mam rocznie do zapłacenia za prąd w domu :D

    i przyjdzie klęska urodzaju i będą po 1,50gr za kg w skupie :-)

    > Inwestycja to 300zł (30x10) i zbiory wzrastające po 3 latach+drobna
    > pielęgnacja. Na ogrzewanie nie wystarczy ale prąd "darmowy" będzie.

    mam w ogrodzie 12 krzaków.
    W tamtym roku były oblepione a i tak żadnego słoika nie zrobiliśmy. Szły
    na bieżąco prosto z krzaka :-)
    Słabo widzę biznes na 30 krzakach.

    > Może oczko wodne wykopię większe i będę hodował jesiotry :D Obecnie mam
    > 2 szt ale źle znoszą zimę i musiałem je do akwarium w piwnicy przenieść

    Już lepiej uprawa pomidorów/papryki i handel z samochodu.

    Ja uwielbiam pomidory, wcześniej codziennie jadłem z cebulą i
    śmietaną/pieprzem.
    Teraz to taki rarytas, że jak kupię 5kg to całą rodzinę zapraszam na
    imprezę...

    TG