  • Data: 2020-11-22 14:09:28
    Temat: Re: co pod kostkę
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 22 listopada 2020 o 13:25:33 UTC+1 collie napisał(a):

    > To było po taniości, ale jeśli chcesz jak Pan Bóg przykazał brukarzom,
    > to: zebranie warstwy gruntu > zagęszczarka > żwir z piaskiem >
    > zagęszczarka > suchy beton > kostka. I już.

    W jakim celu tech suchy beton? U mnie była glina, na czas budowy przywiozłem ze 2
    wywrotki żwiru, jeździły po ty gruszki z betonem itp... później ja osobowym kilka
    lat. Jak się zdecydowałem na kostkę to brukarz nawet specjalnie nie oglądał tego,
    podał cenę za "metr na gotowo". Wywalił wszystko razem z warstwą gliny i zrobił od
    początku. Żadnego cementu nie uzywał, piasku też nie, pod kostką jest warstwa
    drobnych, białych kamyczków, takich z 5mm średnicy ("dolomit"). Twierdził, ze piasek
    mogą mrówki wynocić... Wygląda OK już z ~10 lat