eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniedalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd? › Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
  • Data: 2021-02-23 11:59:54
    Temat: Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik WS L...@c...pl ...

    > Tego to nie wiem. Może tak legalnie jak rozporządzenia naszego
    > rządu ;)
    >
    > Z drugiej strony jeśli groził blackout to mieli do wyboru:
    > apele o ograniczenie zużycia - przy zamarzającej wodzie w domach
    > mała szansa na powodzenie, poodcinać część odbiorców - pewnie by
    > zadziałało, ale jak wybrać kogo... itp...
    > zastosować zaporową cenę i to wybrali... tylko żeby miało sens w
    > technicznego punktu widzenia ludzie powinni być świadomi ile toto
    > kosztuje i sami wyłączać co tylko się da, jeśli są zaskoczeni
    > rachunkami, to chyba nie do końca byli doinformowani...

    No fajnie.
    Ludzie nie chcieliby ograniczyc bo rury wiec zmuszono ich do
    ograniczenia, rury i tak popekały a dodatkowo maja kare w postaci
    rachunku za prąd.
    Troche to dziwne.

    BTW skoro nie mieli kasy na ogrzewanie to dlaczego nie zamykali wody?
    Przeciez marznaca woda w rurach to nic nowego, zamykasz dopływ wody,
    odkrecasz krany i nic złego sie nie dzieje...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"