    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: fotowoltaika - nowy wymogi
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Tue, 22 Sep 2020 16:12:55 +0200

    Sun, 20 Sep 2020 16:29:15 +0200, Myjk

    > Tych fachmanów jest około 420 na całą Polskę. Próbuję się do dwóch w
    > okolicy dodzwonić od tygodnia i nie odbierają telefonów, nie odpisują na
    > SMSy (a mam do nich dane z polecenia). Pewnie mają pełne ręce roboty. Inna
    > sprawa że pewnie będą mieli przygotowany papirek i go będą opychać po
    > prostu ze zmianą danych.

    Dzisiaj (akurat jak sobie przepusty pod czerpnię i wyrzutnię WM wiertnicą
    robiłem -- Hilti DD200, mocarny sprzęt swoją drogą, choć na ścianie na
    wysokości 2m system mocowania mocno upierdliwy) oddzwonił do mnie
    inspektor. Generalnie oni sami nie wiedzą jeszcze jak to ma dokładnie
    wyglądać. Jednego papierka niestety nie będzie, każdy przypadek będzie
    traktowany indywidualnie i prawdopodobnie inspektor będzie musiał być na
    obiekcie każdorazowo. :/ Ja się akurat rozchorowałem, więc na spotkanie
    pojadę najwcześniej za tydzień, także wtedy może zapodam kolejną porcję
    informacji.

    --
    Pozdor
    Myjk