  • Data: 2022-02-20 19:41:25
    Temat: Re: jak działają inwertery offgrid
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20.02.2022 18:19, Janusz wrote:

    > Jak już chcesz inwestować w off-grid to zrób to dobrze, tu masz wątek o
    > akumulatorach zasadowych, droższe ale kilkakrotnie bardziej trwałe od
    > innych.
    > https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3755521.html

    można też poszukać czegoś z rozbitka.
    Np. tutaj tesla z baterią za ?6000 netto (jak na baterię to nie mało,
    ale wygląda na to, że ma parę części więcej)

    https://www.ebay.co.uk/itm/265397083687?fits=Car+Mak
    e%3ATesla&hash=item3dcae61e27:g:Tl0AAOSwge9hhOfI

    nie mam teraz czasu, ale na pewno zerknę po ile są same baterie..

    Lukasz