eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniejak montować okna - czy koniecznie w warstwie ocieplenia? › Re: jak montować okna - czy koniecznie w warstwie ocieplenia?
    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak montować okna - czy koniecznie w warstwie ocieplenia?
    Date: Mon, 16 May 2011 11:47:21 -0700 (PDT)

    On 16 Maj, 11:29, Shaman <s...@o...com> wrote:

    > Mam ścianę 30cm z ceramiki poryzowanej (Porotherm Profi) i w projekcie
    > 12cm ocieplenia styropianem. Czy w takiej konfiguracji można montować okna
    > w warstwie ocieplenia? Jest sens? Czy da się od strony technicznej?

    Wezmiesz jakies nowoczesne cieple okno (no bo chyba szajsu w warstwie
    ocieplenia nie chcesz dawac bo to wogole sensu by nie mialo :-) z
    profilem grubosci 8-9cm, wstawisz go w warstwe ocieplenia i glif na
    zewnatrz bedzie mial 3-4cm - fatalnie to bedzie wygladac. Musialby
    miec z 10cm przynajmniej - ja bym dal 20cm styro, wtedy jest sens
    montowac w warstwie ocieplenia :) Choc zawaliles ze masz mur 30cm, a
    nie przynajmniej 25cm jak juz z porothermu (ja taki mam ;) bo wtedy
    glify z obu stron maja lepsze proporcje :)
    pozdr.

    --
    Adam