eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniejak zareklamować firme budowlaną? ? ?Re: jak zareklamować firme budowlaną? ? ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Jackare" <1...@t...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak zareklamować firme budowlaną? ? ?
    Date: Fri, 6 Jul 2012 20:27:33 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 67
    Message-ID: <jt7al7$f9o$1@node2.news.atman.pl>
    References: <6...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 87-206-110-7.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1341599207 15672 87.206.110.7 (6 Jul 2012 18:26:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 6 Jul 2012 18:26:47 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <6...@g...com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:454454
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6f366c7d-e5dc-457a-bc64-970ee59b09fc@googlegrou
    ps.com...
    Witam, chce zareklamować swoją firme budowlaną głownie na dolnym śląsku.
    Proszę o jakieś wsparcie dot. specjalistów w tej dziedzinie. Z góry
    serdecznie dziekuję


    Jeżeli to nowa firma to:

    Po pierwsze zapomnij że zrobisz to skutecznie za darmo.
    Po pierwsze - ogłoszenia w lokalnej prasie. To działa najlepiej. Żaden
    internet i inne takie. Systematycznie zamieszczane. Trzeba się nauczyć
    redagować je tak by w gazecie były "u góry" kolumny ogłoszeń. Nie mogą być
    przeładowane treścią a to co napisane musi być jasne i konkretne. W
    ogłoszeniu żadnych adresów mailowych, adresów www itp bzdur. Tylko telefon.
    Po drugie: panorama firm i pkt.
    To dzałanie pasywne.

    Teraz aktywne: umieścić profil firmy na szukajfachowca.pl i odpowiadać na
    ogłoszenia zleceniodawców. Z punktu widzenia wykonawców, niestety ten portal
    już nie jest efektywny. Zapchał się kretynami, a potencjalne oferty to
    często tylko zawracający dupę pytacze.

    Ogłoszenia na oferii i w allegro. Skutek niewielki ale potencjalna szansa na
    kontakt spora.

    Oczywiście stronę warto mieć, ale nie licz że będziesz mieć z tego tytułu
    ciągle dzwoniący telefon

    Najlepiej działającym medium reklamowym są polecenia klientów - musisz
    jednak już coś zrobić i to tak by klient był zadowolony i nie chodzi tu o
    cenę. Lepiej sprzedawać swe usługi drogo, nawet bardzo drogo - trafisz wtedy
    na snobistycznych klientów dla których wysoka cena oznacza potencjalnie
    wysoką jakość. Zazwyczaj są to ludzie którzy nie potrafią zweryfikować lub
    wstępnie ocenić jakości pracy: lekarze, praw.nicy, urżednicy wyższego
    szczebla. Dobrze jest w tym przypadku oferować jakieś drogie marki
    materiałów czy technologii. Kusząc niską ceną - niczego nie zdziałasz i
    niczego nie osiągniesz.

    Po któreś tam z kolei: NLP w rozmowach z klientami. Musisz sprawić żebyś to
    nie ty ubiegał się o zlecenia, ale żeby klienci chcieli abyś to właśnie ty i
    nikt inny zrobił im zlecenie. Uwierz mi - odpowiednio urobieni będą gotowi
    czekać nawet długie, bardzo długie terminy. W ten sposób możesz sobie
    ustawić i wypełnić kalendarz zleceń. Jeżeli komuś mówisz że najbliższy wolny
    termin masz za 4 miesiace a on nie chce czekać - olej go - to nie jest
    poważny klient. To nie jest dobru klient dla ciebie. Poważny klient
    dysponuje czasem i pieniędzmi. No chyba że chodzi o awarię, ale przy
    awariach liczymy się także zupełnie inaczej- minimum 300-400% stawek za
    roboty planowane. W ramach NLP musisz potrafić sensownie i przekonujaco
    uzasadnić każdą swoją decyzję i nie dać się klientowi zbić z pantałyka.
    Pamiętaj że wielu z twoich potencjalnych klientów to tzw mądrale internetowi
    ktrórzy coś tam poczytali w wielu miejscach, mają w głowach jakieś tam hasła
    i pojcia ale tak naprawdę nie mają głębszego pojęcia o tych sprawach. Ty
    jesteś fachowcem i to ty musisz mieć wiedzę, dowświadczenie i siłę
    argumentacji. Argument, że "zawsze tak robimy" nie jest żadnym argumentem
    dla klienta - mądrali internetowego plus, który wie ciut więcej niż mądrala
    internetowy w wersji basic :).
    Np prawdopodobnie żaden uczestnik tej grupy news nie zostanie Twoim
    klientem.
    Olewać i szerokim łukiem omijac osoby które chcą zlekceważyć twoją pracę, np
    " mógłbym zrobić to sam ale nie mam czasu, przecież to tylko kilka godzin
    roboty" itp Chodzi tylko o zbicie ceny. Odwróć się plecami i odejdź. To nie
    jest klient dla ciebie i jest prawdopodobnie lepszy w NLP niż ty jeżeli
    pozwolisz mu się urobić. Zrobiłby to sam - nie sobie robi...
    --
    Jackare

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1