  • Data: 2018-01-22 11:35:22
    Temat: Re: ocieplenie ściany garazu od wewnątrz
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-19 o 11:01, uciu pisze:

    > Grzybek wylazł po stronie mieszkalnej :-) ściana przemarzała i zajebiście ciągnęło
    chłodem z szaf, które znajdowały się na ścianie graniczącej z garażem.

    No to podejrzewam, że te szafy m.in. były przyczyną, bo po prostu tam
    się nie wentylowało prawie.
    Miałem kiedyś podobny przypadek u siebie w pokoju, jak z rodzicami
    mieszkałem. Po typowej w tamtych czasach wymianie okien na plastikowe,
    ale bez żadnych nawiewników i podobnych ficzerów, za szafami i tapczanem
    zaczęły pojawiać się czarne, grzybiczne kropki.

    Pzdr
    --
    /__/_* /